Globen 4/3-10 och Stockholm!

Som sakt har inte kunnat blogga för att jag varit i stockholm och sett Tokio Hotel.  Kan knapt fatta att jag gjort det, varit i samma rum som mina idoler. Är än så himmla hyper och svag efter det. Filmade mycket, blev inga bilder eftersom det inte gick att ta. De få bilderna jag tog blev bara sudiga. Ska lägga upp det jag filmade någon dag så ni får se.  Batteriet på kameran räckte precis under konserten.  Köpte mig en tröja. poster och ett nyckelband före konserten utanför. Konmer nog med bilder på dem också senare. Ska skriva mera om Konserten då videorna kommer upp eftersom jag ska skriva till dem.

Ni ska också få höra mera om vad jag mer gjorde då jag var i stockholm senare då jag får mera tid!
Kommer nog också upp bilder på kläderna jag fått också!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0