Skid SM med skolan och stan med mamma!

Idag var jag med skolan och så sm i skidor bara 3.5 km från skolan. Inte precis kul har inte något intresse av det alls plus att det var jätte kalt.
Kring tre tiden var jag och kollade ögonen så att linserna inte skadade ögonen. Eftet så gick jag och mamma in på Gina tricot. Eftersom jag är shopping galenXD, köpte jag en lila tröja och fick en blus av mamma. Bilderna på kläderna kommer upp imorgon antar jag. Väl då jag kom hem blev det middag, kycklingsallad och rostade mackor. Kvällen ägnades till att plugga till So provet som jag har imorgon. Jag hann också att skriva med några av mina bästa vänner och lyssna på lite musik.
Måste tipsa om en bra låt, Lisa Miskovsky What If.
Hoppas ni önskar mig lycka till med provet imorgon behöver nog det x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0