Prao och Sdol!


Ja nu skäms jag över att jag inte bloggat på jätte länge.
Som sakt den här veckan så har jag varit på prao. Prao:at
på Kapphal som sakt. Älskar att hålla på med kläder och
sånt. Fast det blir lite tråkigt att hålla med med en och
samma sak hela tiden som att larma, sätta lappar på
byxorna och sånt men det går ändå. Det gick väl bra ändå den här veckan för mig.
Blir skolan igen på måndag då.

Jobbat från Måndag-Fredag.
Klockan 10:00-17:00


SDOL:
Igår kväll var jag på Sdol med några kompisar. Jätte roligt, maskinen spelade där och mycket folk. Kännde en del, men det var många andra där som man inte visste vilka det var. Men kanske inte så konstigt för att de kom från andra skolor och så. Har inte så stor koll från vars alla är ifrån. Förmodligen så kommer det pratas mycket om det här på skolan på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0